პარასკევი, მაისი 30, 2025
30 მაისი, პარასკევი, 2025

მე ემპათიური ვარ!

დღევანდელ დღეს, როდესაც სისასტიკე და ჩაგვრა, თითქოს ჩვენი ყოველდღიურობის ნაწილი გახდა და სოციალური მედიით...

უახლესი

საგანმანათლებლო რესურსები

მე ემპათიური ვარ!

დღევანდელ დღეს, როდესაც სისასტიკე და ჩაგვრა, თითქოს ჩვენი ყოველდღიურობის ნაწილი გახდა და სოციალური მედიით ბავშვები თუ დიდები ულუფებად ვიღებთ მკვლელობებისა თუ უპატრონო ცხოველების მიტოვების...

გაკვეთილების ცხრილი

ფაქტი თუ მოსაზრება?

დაწყებით კლასებში მნიშვნელოვანია ფაქტისა და მოსაზრების განსხვავების სწავლება, რადგან ის ხელს უწყობს კრიტიკული აზროვნების განვითარებას. ამ ასაკის ბავშვებისთვის სწავლება უნდა იყოს სახალისო, ინტერაქციული და მათთვის...

ვიდეობლოგი

ბიბლიოთეკა

კათედრა

კედლის გაზეთი

ზემელი

„ქუჩაზე დადიან ტრამვაები, ავტობუსები და ხალხი. ჩვენც მივდივართ. მერე ვჩერდებით. რატო ვჩერდებით, არ ვიცი,...

 იასამნების შესაქმე

ლია სტურუას კრებულზე „შიგადაშიგ პროვოკაციული ლექსები“ მერაბ მამარდაშვილის აზრის ვარიაციით, თუკი სიცოცხლე დროში ძალისხმევაა, მაშინ...

 თქვი, არჯაკელო

ხეების იდუმალი ცხოვრება

თავისუფალი წერა

„მე არავინ მიცნობს!“

(ელზა მორანტეს „არტუროს კუნძული“)   იტალიელი მწერლის ამ არაჩვეულებრივმა რომანმა ადრეული ბავშვობიდან წიგნით ტკბობის გოლეულივით უცხო...

სიცილი – კათარსისი თუ იარაღი სამყაროს ამოსაბრუნებლად?

აღიარებულია და ყოფიერების ტრაგიზმი მის ორსახოვნებაშია; სიკვდილი თუ სიცოცხლე; კეთილი თუ ბოროტი; ნათელი თუ...

სიყმაწვილე

ჟურნალი „მასწავლებელი“

სტუმარი

spot_img
spot_img