წიგნი შექმნილია მასწავლებლის მხარდასაჭერად და მიზნად ისახავს თანამედროვე გაკვეთილის კონცეფციის გააზრებას, ციფრული საშუალებების გამოყენების მაგალითების გაზიარებას და ისეთი მეთოდების წარმოდგენას, რომლებიც მოსწავლეს სწავლების პროცესში აქტიურ მონაწილედ აქცევს.
თანამედროვე საგანმანათლებლო სივრცე სწრაფად იცვლება. ციფრული ტრანსფორმაცია არ არის მხოლოდ ტექნოლოგიური პროგრესი – ეს არის სასწავლო პროცესის ახალი ფილოსოფია, რომელიც მოითხოვს განსხვავებულ ხედვას, შემოქმედებითობასა და მოქნილობას. მასწავლებლის როლი მრავალფუნქციურია: იგი აღარ არის მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ მოსწავლეთა ინტერესების გამღვიძებელი, ინფორმაციის დამუშავებისა და კრიტიკული აზროვნების ჩამომყალიბებელია.
გაკვეთილი XXI საუკუნეში უნდა პასუხობდეს იმ გამოწვევებს, რასაც ციფრული ეპოქა გვთავაზობს და გულისხმობს ინტერაქტიურ რესურსებს, მრავალმხრივ კომუნიკაციას, კოლაბორაციულ გარემოსა და ტექნოლოგიების მიზნობრივ ინტეგრაციას. სწორედ ამ გზით იქმნება სასწავლო გამოცდილება, რომელიც არა მხოლოდ ცოდნის შეძენას, არამედ უნარებისა და ღირებულებების განვითარებას უწყობს ხელს.
ეს წიგნი არა მხოლოდ პრაქტიკული გზამკვლევია, არამედ პროფესიული რეფლექსიის, ინოვაციური იდეების და პედაგოგიური ექსპერიმენტების ინსპირაციის წყაროც. მისი გამოყენება მასწავლებელს საშუალებას აძლევს, საკუთარი გაკვეთილი გარდაქმნას სივრცედ, სადაც ცოდნა, ტექნოლოგია და შემოქმედებითობა ერთიანდება.
წიგნის ავტორები:
მანანა ბოჭორიშვილი, ხათუნა ციხელაშვილი, ცირა ბარბაქაძე, მაია ფირჩხაძე, თინათინ ზარდიაშვილი, ლელა მანგოშვილი, ნანა აბულაძე, ნასტასია არაბული, თემურ სუყაშვილი, გიორგი ჭაუჭიძე, ნოდარ ცაგარეიშვილი, თინათინ გიორგაძე, გურამ ბურდილაძე, ნინო გაფრინდაშვილი, ირინე გუდაძე, ირმა ჯოჯუა, მორის დანდურიშვილი ეკატერინე სამხარაძე
დიზაინერი– ბესიკ დანელია
რედაქტორები: ნატალია ინგოროყვა, ნანა მაჭავარიანი, მანანა ბოჭორიშვილი
ყდის ილუსტრაცია- მარიამ ელიზბარაშვილი
“ციფრული ტრანსფორმაცია განათლებაში, თანამედროვე გაკვეთილები.”



