სამშაბათი, სექტემბერი 2, 2025
2 სექტემბერი, სამშაბათი, 2025

დამანგრეველი თუ გამაძლიერებელი? – როგორ გარემოს ვქმნით ბავშვებისთვის

ჩემს წლინახევრის შვილს აქტიურად ვასეირნებ ეზოში, პარკებსა თუ სკვერებში, რადგან გარემო მისთვის განტვირთვის, ენერგიის...

უახლესი

საგანმანათლებლო რესურსები

გამოყენებითი პედაგოგიკა – მხარდაჭერა ბავშვებს ომიანობისა და შფოთის დროს

  ომი, ნგრევა, ქაოსი, ამაფორიაქებელი ამბები ყველა საინფორმაციო არხიდან, სოცქსელებიდან, ტელევიზორიდან - ამ პირობებში ბავშვებს სჭირდებათ მხარდაჭერა, საყრდენი, ფსიქოლოგიური და ემოციური სტაბილურობის შესანარჩუნებელი ორიენტირები. როგორ მოვიქცეთ...

გაკვეთილების ცხრილი

როგორ ვასწავლოთ სიტყვები “ვეფხისტყაოსნიდან“

ძველი ქართული ლიტერატურის შესწავლა რთული პროცესია, თუმცა, ჩემი დაკვირვებით, ყოველი ტექსტის მოშინაურებაა შესაძლებელი. რამდენიმე ასეული წლის წინანდელი ლექსიკა დღეს გაუგებარია. ძველი, დავიწყებული სიტყვები მხოლოდ...

ვიდეობლოგი

ბიბლიოთეკა

კათედრა

კედლის გაზეთი

ხომ არ გადაგვეხედა ჩვენი ბავშვობისთვის?

იდეები წარსულიდან, გაჯეტებისთვის წართმეული დრო, პოეზიის რვეული და სხვა როდესაც რამე იდეა მომდის ან რამე...

„ეს პატარა მთა…“

(ერთი დღის ქრონიკა. ჩანაწერებიდან) „ - ჰაა, ვერან, გაგვევლო სადმე“, - მწერს ამას წინათ გურამი,...

თავისუფალი წერა

სიცოცხლეზე ძვირფასი გრძნობები

(„პლატონი ჩემი მეგობარია, მაგრამ...“ და ონორე დე ბალზაკის „წითელი სასტუმრო“)  ყველამ ვიცით არისტოტელური ამბავი „პლატონისა...

არა უშავს

არა უშავს ძალიან მიყვარს სიტყვებზე დაკვირვება. ალბათ გიკითხავთ მოსწავლეებისთვის, რომელი სიტყვის ან წინადადების მოსმენას მოაქვს მათთვის...

ჟურნალი „მასწავლებელი“

სტუმარი

spot_img
spot_img