თამაშის ტექნოლოგია, რეპროდუქცია და ცოდნის ტრანსფერი ერთმანეთთან მჭიდროდ დაკავშირებული ცნებები და ერთი მთლიანი სასწავლო პროცესის შემადგენელი ნაწილებია. უფრო მეტიც, შეიძლება ითქვას, რომ ამ პროცესში...
ელექტრონული საგანმანათლებლო რესურსების გამოყენებას უდიდესი როლი ენიჭება სწავლების პროცესში, რადგან მისი საშუალებით შესაძლებელია ტრადიციული მეთოდების თანამედროვე მოთხოვნებთან შესაბამისობაში მოყვანა, იზრდება მოსწავლეთა მოტივაცია, გაკვეთილიც სახალისო...