მოზარდებთან ერთად წიგნების კითხვისა და გადაკითხვისას აღმოვაჩინე, რომ მათი ვერდიქტი - „მომწონს/არ მომწონს“ - მოქმედებს კითხვის შემდეგ მსჯელობის ხარისხზე.
უფრო გასაგებად ავხსნი:
თუ მოსწავლეს ტექსტი მოსწონს,...
გენერაციული ხელოვნური ინტელექტის ტექნოლოგიების სწრაფმა განვითარებამ მთელი მსოფლიოს საგანმანათლებლო სივრცეში მნიშვნელოვანი ტრანსფორმაცია გამოიწვია. განათლება თავისი ბუნებით დინამიკური და მრავალმხრივი სფეროა, რომელიც მუდმივად ეგუება ტექნოლოგიურ...