წერითი მეტყველების განვითარების გზები დაწყებით კლასებში (წერილი III)

წინა წერილებში აღვნიშნეთ, რომ მეტყველების განვითარებაზე მუშაობის პროცესში მოსწავლეს, უპირველეს ყოვლისა, იმ სინამდვილის შესახებ უნდა შეექმნას ზოგადი წარმოდგენა, რასაც მეტყველება წარმოადგენს. მან მეტყვე­ლება უნდა გააცნო­ბიეროს, როგორც საკუთარი პრაქტიკული მოქმედება. ეს კი მოითხოვს მასალის სპეციალურ ორგანიზებას და მოვლე­ნათა ანალიზისათვის საჭირო მოქმედებებს. მოსწავლე მიგვყავს იქითკენ, რომ მკვლევარის პოზიციაში აღმოჩნდეს _ მიაგნოს ამოცა­ნის გადაწყვეტის გზებს, გამოიჩინოს ენობრივი ალღო და ენობრივი განზოგადების უნარი.

ვრცლად

კომენტარები

comments