ორშაბათი, დეკემბერი 22, 2025
22 დეკემბერი, ორშაბათი, 2025

ფიზიკურ მოვლენებზე დაკვირვება ვირტუალური და რეალური ექსპერიმენტებით

მოზარდისთვის ფიზიკის შესწავლა მხოლოდ თეორიულ განხილვაზე დაყრდნობით ვერ იქნება სრულყოფილი. მისი არსი ემპირიულ გამოცდილებაშია. რეალური ცოდნა   ყალიბდება მაშინ, როცა მოსწავლე თავად აკვირდება  ექსპერიმენტს და აფასებს, როგორ მუშაობს თეორია პრაქტიკაში. სწავლა-სწავლების პროცესში ექსპერიმენტი ფიზიკის სიღრმისეული გააზრების დასაყრდენ კომპონენტს წარმოადგენს. ამყარებს თეორიულ ცოდნას, აღვივებს კოგნიტიურ ინტერესს და მოსწავლეს სამეცნიერო პროცესთან აკავშირებს .

თანამედროვე საგანმანათლებლო გარემო მოითხოვს ისეთი სასწავლო რესურსების გამოყენებას, რომლებიც პედაგოგს  პრაქტიკულ საქმიანობაში  ეფექტურ მხარდაჭერას სთავაზობს. ექსპერიმენტების დაგეგმვისა და განხორციელების სასწავლო-მეთოდური პუბლიკაციები, ამარტივებს როგორც ტრადიციული ლაბორატორიული, ისე ციფრული სიმულაციური ექსპერიმენტების ზედმეტი ძალისხმევის გარეშე ჩატარებას. ხელს უწყობს მასწავლებლის პროფესიულ განვითარებას და არსებითად ამდიდრებს სასწავლო პროცესს.

ვრცლად

ნესტან მიქაძე. სტატია-ვირტუალურ-რეალური ექსპერიმენტები

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

შურისძიება

ევა, იანვარა და იასამანი

ბოლო სიახლეები

ვიდეობლოგი

ბიბლიოთეკა

ჟურნალი „მასწავლებელი“