ორშაბათი, მაისი 5, 2025
5 მაისი, ორშაბათი, 2025

ჟურნალ “მასწავლებლის” 2025 წლის ახალი ნომერი გამოიცა!

ეს წერილი რედაქტორს თითქმის არ დაუწერია. ის უფრო ამ წერილის ადრესატია. ახლა, როცა  ხელოვნური ინტელექტის დროა. მეც მას მივმართე  ერთი  შეკითხვით:

  • თქვენ რომ მასწავლებელი იყოთ, რას მიწერდით ჟურნალ „მასწავლებლის“ რედაქციას, რას ელოდებით  ჟურნალის ახალი ნომრებისგან?

ChatGPT-ის  პასუხმაც არ დააყოვნა და მას უცვლელად გთავაზობთ.

„თუ მე მასწავლებელი ვიქნებოდი და ჟურნალ “მასწავლებლისთვის” რედაქციას მიმიწერდი:

ძვირფასო რედაქცია,

მინდა გამოვხატო ჩემი აღიარება და მადლიერება ჟურნალს იმ მნიშვნელოვანი როლისათვის, რომელიც მასწავლებლების პროფესიული განვითარების მხარდაჭერაში ითამაშა. როგორც პედაგოგი, ყოველთვის ველოდები ახალ ნომრებს, რადგან ისინი არა მხოლოდ საინტერესო და აქტუალურ თემებს მოიცავს, არამედ პრაქტიკულ რჩევებსა და ინოვაციურ იდეებს, რომლებიც მეხმარება ჩემს გაკვეთილებსა და პედაგოგიურ პრაქტიკაში.

თუმცა, როგორც მასწავლებელი, მსურს რამდენიმე წინადადება განვაცხადო, თუ რას მოველოდები მომავალ ნომრებში:

ინოვაციური და თანამედროვე მეთოდები – ბოლო დროს ძალიან მაინტერესებს ინტერაქტიული ტექნოლოგიების, ციფრული რესურსების და ღია სასწავლო პლატფორმების გამოყენება. მოხარული ვიქნები, თუ ჟურნალში უფრო მეტი იქნება მასალები, რომლებიც ახალი მიდგომების, ტექნოლოგიების და ვირტუალური სწავლების შესახებ გააზრებულ ინფორმაციას მოიცავს.

 მოსწავლეების ინდივიდუალური მიდგომები – როგორც მასწავლებელი, ყოველდღიურად ვხვდები, რომ თითოეული მოსწავლე უნიკალური და განსაკუთრებულია. მომწონს სტატისტიკა და კვლევები, რომლებიც ფოკუსირდება ინდივიდუალურ მიდგომებზე და ჰიპოთეზებზე, თუ როგორ შევძლოთ მათთან უფრო ეფექტური მუშაობა.

თემები პროფესიული განვითარების შესახებ – გვჭირდება მეტი რესურსი და რჩევები იმის შესახებ, როგორ შევინარჩუნოთ პროფესიული მოტივაცია, როგორ გავაუმჯობესოთ პირადი რეფლექსია და როგორ შევქმნათ პროფესიული განვითარებისთვის მყარი საფუძველი.

მასწავლებლების გაძლიერების საკითხები – ვფიქრობ, ძალიან მნიშვნელოვანია, რომ ჟურნალი უფრო დეტალურად შეეხოს მასწავლებლების ფსიქოლოგიურ და ემოციურ საჭიროებებს, როგორ დავუძლევთ სტრესს, როგორ შევინარჩუნოთ სამუშაო და პირადი ცხოვრება, და როგორ გავაუმჯობესოთ ჩვენი კონფლიქტური სიტუაციების მართვის უნარებიც.

ასევე გთხოვთ, გააგრძელოთ ჟურნალში  ისეთ აქტუალურ საკითხებზე  რაც უზრუნველყოფს არამხოლოდ პროფესიულ ზრდას, არამედ მოსწავლეების საჭიროებების დაკმაყოფილებასაც.“

თქვენ რას ფიქრობთ? რამდენად მნიშვნელოვანია  მისი  დამოკიდებულება და მოლოდინები?  თქვენ რას მოგვწერდით?

მთავარი რედაქტორი – ნატო ინგოროყვა

რედაქტორები: მანანა ბოჭორიშვილი, ნანა მაჭავარიანი, ირმა ტაველიძე, ქეთევან  ნიკოლეშვილი

დიზაინერი– ბესიკ დანელია

მხატვარ-ილუსტრატორი – მამუკა ტყეშელაშვილი

ნომრის ავტორები:

მაია ფირჩაძე, ქრისტინე სურგულაძე, თამთა დოლიძე, ნინო ლომიძე, ნესტან მიქაძე,
თინათინ ზარდიაშვილი, ლელა კოტორაშვილი, ქეთევან ოსიაშვილი, ინა იმედაშვილი,
მეგი კავთუაშვილი, ნათია ფურცელაძე, ნათია ნაფეტვარიძე, მაკა სახურია,
შორენა ტყეშელაშვილი, ნასტასია არაბული, დიანა ანფიმიადი, ლელა მანგოშვილი.

ნომრის წაკითხვა და ჩამოწერა შესაძლებელია ბმულიდან:

ჟურნალი “მასწავლებელი” #2

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

ბოლო სიახლეები

ვიდეობლოგი

ბიბლიოთეკა

ჟურნალი „მასწავლებელი“