ჟურნალი ”მასწავლებელი” 29 თებერვალი, 2012 - 04:28 966ნახვა ავტორიადმინი FacebookTwitterPinterestWhatsAppLinkedinEmailბეჭდვაTelegramViber კომენტარები მსგავსი სიახლეები ინკლუზიური განათლების პრობლემები პოსტპანდემიურ რეჟიმში 19 თებერვალი, 2021 - 10:23 ჟურნალ “მასწავლებლის” ავტორები “პიკის საათის” საკლასო ოთახში 12 თებერვალი, 2021 - 08:42 მითები დიფერენცირებული სწავლების შესახებ 12 სექტემბერი, 2019 - 09:42 ბოლო სიახლეები AI ჩატბოტები: როგორ დავწეროთ ვიზუალური, აუდიო, ვიდეო და ტექსტური ინსტრუქციები/პრომპტები 11 სექტემბერი, 2024 - 09:02 ქალაქი, როგორც ტექსტი 11 სექტემბერი, 2024 - 09:01 ენობრივი სიტუაცია და ქართული ჟესტური ენის ადგილი ეროვნულსა თუ მსოფლიო ენობრივ ატლასებზე 10 სექტემბერი, 2024 - 09:04 ეტიუდი „ერთი ლექსი“ (რაფიელ ერისთავის „ნეტა რას სტირი, დედილო?!“) 10 სექტემბერი, 2024 - 08:59 კითხვის სწავლა სწავლებამდე 9 სექტემბერი, 2024 - 09:20 კვლევაზე ორიენტირებული პროექტები – მოსწავლეთა თვითრეალიზაციის საუკეთესო საშუალება 9 სექტემბერი, 2024 - 09:20 ნერვული აფეთქება მოზარდებში – გამომწვევი მიზეზები და დაძლევის... 6 სექტემბერი, 2024 - 09:28 ქალაქების გარემოსდაცვითი პრობლემები და ჩვენი მომავალი ქალაქურ გარემოში 6 სექტემბერი, 2024 - 09:16 „კაცმან საქმე მოიგვაროს” – რას გვასწავლის „ვეფხისტყაოსანი“ ერთი ფრაზით 6 სექტემბერი, 2024 - 09:09 ვიდეობლოგი მოსწავლეთა მოქნილი დაჯგუფება – ვიდეორესურსი 22 მარტი, 2024 - 09:49 ძიება ავტორები ბიბლიოთეკა “დილემებით სწავლება” -ახალი წიგნი მასწავლებლის ბიბლიოთეკისთვის 8 დეკემბერი, 2023 - 09:19 ჟურნალი „მასწავლებელი“