სკოლა და ლიტერატურა 29 დეკემბერი, 2015 - 17:15 263ნახვა ავტორიშორენა ტყეშელაშვილი FacebookTwitterPinterestWhatsAppLinkedinEmailბეჭდვაTelegramViber კომენტარები მსგავსი სიახლეები მოსწავლეთა მოქნილი დაჯგუფება – ვიდეორესურსი 22 მარტი, 2024 - 09:49 ათი საუკეთესო მოთხრობა – “ვწერ მასწავლებლისთვის” – ჟურნალ “მასწავლებლის” სპეციალური ნომერი 6 ოქტომბერი, 2023 - 09:24 ლიტერატურული კონკურსის – „ვწერ მასწავლებლისთვის“, საუკეთესო ათეული ცნობილია 26 სექტემბერი, 2023 - 09:41 ბოლო სიახლეები „კარგი მასწავლებელი“ ნიშნავს… 13 სექტემბერი, 2024 - 09:49 სატურნის სული 13 სექტემბერი, 2024 - 09:48 ალავერდობიდან ალავერდამდე 13 სექტემბერი, 2024 - 09:13 როგორ ამოვიცნოთ ძალადობა ბავშვებში. კონფლიქტის მახასიათებლები. 12 სექტემბერი, 2024 - 09:18 „მოშაირე არა ჰქვიან…“, ანუ რისთვისაა ლიტერატურა? 12 სექტემბერი, 2024 - 09:04 AI ჩატბოტები: როგორ დავწეროთ ვიზუალური, აუდიო, ვიდეო და... 11 სექტემბერი, 2024 - 09:02 ქალაქი, როგორც ტექსტი 11 სექტემბერი, 2024 - 09:01 ენობრივი სიტუაცია და ქართული ჟესტური ენის ადგილი ეროვნულსა თუ... 10 სექტემბერი, 2024 - 09:04 ეტიუდი „ერთი ლექსი“ (რაფიელ ერისთავის „ნეტა რას სტირი, დედილო?!“) 10 სექტემბერი, 2024 - 08:59 ვიდეობლოგი მოსწავლეთა მოქნილი დაჯგუფება – ვიდეორესურსი 22 მარტი, 2024 - 09:49 ძიება ავტორები ბიბლიოთეკა “დილემებით სწავლება” -ახალი წიგნი მასწავლებლის ბიბლიოთეკისთვის 8 დეკემბერი, 2023 - 09:19 ჟურნალი „მასწავლებელი“