პროექტზე მუშაობის ეტაპები
პროექტზე |
მიზანი |
მასწავლებლის |
მოსწავლეთა |
მშობელთა |
1. მოსამზადებელი |
ამოცანა: . საპროექტო მუშაობისთვის ამოცანები: . პრობლემის განსაზღვრა, . პროექტზე სამუშაოდ ჯგუფების შედგენა. |
არჩევს შესაძლებელ • • • მოტივაციას უღვივებს მოსწავლეებს პროექტის გასახილველად ეხმარება მოსწავლეებს საპროექტო მიზნის გადასაწყვეტად ეხმარება ამოწმებს. კონსულტაციას უწევს მოსწავლეებს პროექტის მიზნისა აყალიბებს
|
ერთვებიან საპროექტო მუშაობაში. განიხილავენ საპროექტო თემას, საკვლევ საგანს მასწავლებელთან იღებენ დამატებით ინფორმაციას. არკვევენ საკუთარ მოვალეობებს. ინდივიდუალურად (ან ჯგუფურად) იღებენ გადაწყვეტილებებს • •
|
ეხმარებიან თემატური საკითხის არჩევაში, პროექტის
|
2. საქმიანობის |
მიზანი: პროექტის ამოცანები: . ინფორმაციის . ამოცანების |
საჭირო მიმართულებას აძლევს მოსწავლეთა საკვლევ სამუშაოს, მოსწავლეებს სთავაზობს: • • • • •
|
• • • • • • • • ახორციელებენ შეფასებას
|
ეხმარებიან საძიებო საქმიანობაში და შეგროვებული ინფორმაციის
|
3. პრობლემის |
მიზანი: პროექტის შემუშავება ამოცანები: . მოსწავლეთა დამოუკიდებელი მუშაობა ინდივიდუალური პროექტის შუალედური განხილვა და შეფასება
|
აკვირდება, ურჩევს, ირიბად მართავს მოსწავლეთა საქმიანობას, პასუხობს |
ასრულებენ დაგეგმილ სამუშაოებს დამოუკიდებლად, ჯგუფებში
|
აკვირდებიან. აკონტროლებენ საპროექტო ეტაპებისთვის გამოყოფილი დროის ეხმარებიან ინფორმაციის შეგროვებაში, მასალებისა და |
4. შედეგების |
მიზანი: მიღებული ამოცანები: . მონაცემების . დასკვნების |
აკვირდება, მართავს ეხმარება პროექტის წარმართვაში. უმაღლებს მოტივაციას, უქმნის წარმატების განცდას; |
აფორმებენ ამზადებენ მონაწილეობენ
|
აკვირდებიან, უმაღლებენ |
5. შედეგების |
მიზანი: მასალების ამოცანები: . საპრეზენტაციო . საჯარო გამოსვლისთვის . პროექტის პრეზენტაცია |
პრეზენტაციის ორგანიზება. საჭიროების შემთხვევაში საპრეზენტაციო საკითხებზე იღებს შედეგებს: • გამოაქვს დასკვნები; • • |
ირჩევენ (სთავაზობენ) პრეზენტაციის ფორმას. ემზადებიან პრეზენტაციისთვის. აგრძელებენ პორტფოლიოს გაფორმებას. საჭიროების შემთხვევაში რჩევას სთხოვენ მასწავლებელს. იცავენ პროექტს. წარმოაჩენენ: • პრობლემის, მიზნისა და ამოცანების გაგების უნარს, • საქმიანობის დაგეგმვისა და განხორციელების უნარს, • პრობლემის გადაწყვეტის უნარს, •
|
ეხმარებიან პრეზენტაციის მომზადებაში |
6. შედეგებისა |
მიზანი: შედეგებისა და საპროექტო მუშაობის შეფასება ამოცანები: . პროექტის შედეგების . პროექტზე მუშაობის |
აფასებს მოსწავლეთა მონდომებას, კრეატიულობას, გამოყენებულ
|
აფასებენ პროექტს და გაწეული სამუშაოს ხარისხს.
|
ეხმარებიან შედეგების გაფორმებაში |
პროექტის მატრიცა
პროექტის ხელმძღვანელი ————
(სახელი, გვარი)
- პროექტის
დასახელება :—————- - თემატური
ველი: ————————————— - პრობლემა:_—————————————-
- მიზანი: ————————————
- ამოცანები: —————————
- ამოცნების
გადასაჭრელად განხორციელებული საქმიანობის აღწერა:
__________________________________________________
- შედეგის
აღწერა:
————————————–
- პროექტის
ტიპი:———————————————— - კლასი,
მოსწავლეთა რაოდენობა,
პროექტის მონაწილეთა რაოდენობა:
___________________________________________________ - სასწავლო
საგნები, რომლებსაც მოიცავს პროექტი:
საბაზო საგანი
სასწავლო საგნის დასახელება |
პროგრამული მასალა |
თემა |
|
|
|
დამატებითი საგნები:
სასწავლო საგნის დასახელება |
პროგრამული მასალა |
თემა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- პროექტზე
მუშაობისათვის საჭირო არასაგნობრივი ცოდნა:
ადამიანური რესურსი |
საჭირო ინფორმაცია |
|
|
- პროექტის
განსახორციელებლად საჭირო მატერიალურ-ტექნიკური რესურსები:
_____
- პროექტის
ეტაპების განსახორციელებლად დაგეგმილი დრო:
ეტაპები |
საქმიანობის შინაარსი |
საათების რეოდენობა |
საძიებო-მოსამზადებელი |
პროექტის თემის განსაზღვრა. პრობლემის ძიება და ანალიზი. |
|
ანალიტიკური |
არსებული ინფორმაციის ანალიზი; პროექტის მიზნის მისაღწევი |
|
პრაქტიკული |
პროექტის განსახორციელებლად დაგეგმილი მოქმედებებისა |
|
საპრეზენტაციო |
პრეზენტაციის მომზადება და გამართვა |
|
საკონტროლო |
შედეგების ანალიზი. პროექტის ხარისხის შეფასება |
|
- პროექტზე
მუშაობის საორგანიზაციო ფორმები:
მუშაობის ფორმა |
საათების რაოდენობა |
ჯგუფური განხილვა |
|
დამოუკიდებელი მუშაობა |
|
პროექტის ხელმძღვანელის კონსულტაცია |
|
ექსპერტების კონსულტაცია (პედაგოგები, გარე ექსპერტები და ა.შ.) |
|
სხვა: |
|
|
|
|
|
|
|
- პრეზენტაციის
ფორმა:
______________________________________________ - პროექტის
შესრულების ხარისხის შეფასების კრიტერიუმები:
–—————————————————————–
საპროექტო მუშაობის ანგარიში
1. სახელი, გვარი ____________________________________________________
2. პროექტის დასახელება
—————————————–
3. რატომ დავიწყე ამ პროექტზე მუშაობა?
—————————————————
4. რა მიზნით ვიმუშავე ამ პროექტზე?
______________________________________
5. რა შედეგი მსურს მივიღო?
__________________________________________________________________
6. როგორ ვმუშაობდი ამ პროექტზე:
თარიღი |
რას ვაკეთებდი |
დახარჯული დრო |
კითხვა სირთულე |
კონსულტანტი |
დახმარება |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. რა შედეგი მივიღე?
_________________________________________________________________
8. რა ვისწავლე ახალი, რა ვერ ვისწავლე?
______________________________________
9. პროექტზე მუშაობისას მიღებული შთაბეჭდილებები
_________________________
საპროექტო სამუშაოს ტექსტური
ნაწილის გაფორმება
სტრუქტურა |
მოთხოვნები |
1. საინფორმაციო განყოფილება 1.1. სატიტულო სლაიდი |
სასწავლო დაწესებულების დასახელება (ზედა მარჯვენა
|
1.2. |
ü თითოეული |
2. სამუშაოს აღწერა
|
|
2.2. საპროექტო მუშაობის აღწერა და მისი შედეგები |
|
3. საქმიანობის შეფასება |
|