პარასკევი, აპრილი 26, 2024
26 აპრილი, პარასკევი, 2024

კომპიუტერული ტექნოლოგიები და გაკვეთილზე მათი გამოყენების თავისებურებები

თანამედროვე ცხოვრების რიტმი არავის ინდობს. ძნელია მისი ატანა მოსწავლეებისთვისაც, რადგან მათ მიმართაც გამუდმებით იზრდება მოთხოვნები: იკითხონ გაკვეთილებზე, უპასუხონ შეკითხვებს, შეასრულონ დავალებები და ა.შ. საქმე კიდევ უფრო რთულდება, როცა ინტერესი ნაკლებია ან სულაც არ არის – მოზარდთა უმრავლესობა ხომ მასალას აღიქვამს არა პრინციპით „ძნელია”/„ადვილია”, არამედ „საინტერესოა” ან „უინტერესოა”.
როცა სწავლება ბუნებრივად და სასიამოვნოდ მიმდინარეობს, ადამიანი ნასწავლს იმახსოვრებს, ხოლო იმის მიმართ, რაც არ მოსწონს, გულგრილია და ცდილობს, მალე დაივიწყოს. აი, აქ შეგვიძლია, მასწავლებლებისა და მოსწავლეების დასახმარებლად გამოვიყენოთ თანამედროვე საინფორმაციო-კომუნიკაციური ტექნოლოგიები, რომლებიც საგაკვეთილო პროცესის უფრო და უფრო აუცილებელი ატრიბუტები ხდება – მათი მეშვეობით ადვილია მასალის ახსნა, ნაკლული მხარეების შევსება და დიდია ინტერესიც მოსწავლეთა მხრივ, ამიტომ საგაკვეთილო პროცესში ამ ტექნოლოგიების ჩართვა ძალზე შედეგიანია.
სახელდობრ რა უპირატესობა აქვს კომპიუტერული და მულტიმედიური პროგრამების გამოყენებას გაკვეთილზე?

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

ბოლო სიახლეები

ვიდეობლოგი

ბიბლიოთეკა

ჟურნალი „მასწავლებელი“

შრიფტის ზომა
კონტრასტი