ამ ბოლო პერიოდში პედაგოგიურ
ტექნოლოგიებში ბევრი ცვლილება მოხდა, განსაკუთრებით ეს ეხება საინფორმაციო
ტექნოლოგიებს, რომლებმაც არათუ „შეაღწიეს”
მართვის პროცესებში, არამედ მნიშვნელოვნად შეცვალეს სასწავლო პროცესიც. ეს
განსაკუთრებით შესამჩნევია სწავლის ზედა, მესამე საფეხურზე, რომელიც გულისხმობს ინფორმირების ისეთ მაღალ
დონეს, უმაღლეს სასწავლებელთან მიახლოებული სწავლების ისეთ
მეთოდიკას, როგორიც შესაძლებელია სასკოლო სივრცეში (ამ საფეხურის მოსწავლეებისათვის არანაირ
სირთულეს აღარ წარმოადგენს ცოდნის შეძენა და გამდიდრება მრავალფეროვანი წყაროებით და
ელექტრონული საშუალებების გამოყენებით). ამ ახალ ტექნოლოგიებს
შორის გამორჩეული
ადგილი უჭირავს ლექციურ
სწავლას, რომელიც სწავლის ვერბალური
მეთოდების მნიშვნელოვანი ნაწილია (სქემა1).