პარასკევი, აპრილი 26, 2024
26 აპრილი, პარასკევი, 2024

პრაქტიკული პედაგოგიკა – ფოკუსირებული დაკვირვების პრაქტიკა

განათლების სპეციალისტები აღიარებენ
და კვლევებიც ადასტურებს, რომ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ალტერნატიული
გზებიდან ყველაზე პრაქტიკული და შედეგზე ორიენტირებული  სკოლის
ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარებაა.
ასეთი სახის პროფესიული განვითარება,
ერთი მხრივ, მეტად არის მორგებული მასწავლებლის კონკრეტულ საჭიროებებს, მეორე მხრივ
კი, შეესაბამება მოსწავლეების სასწავლო მიზნებსა და ამოცანებს.

    ქალბატონი ქეთევანი სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამით  მიმდინარე  შეხვედრებში  ჩაერთო. რამდენიმე ხნის შემდეგ მას სერიოზული დამოკიდებულება ჩამოუყალიბდა საქმიანი კომუნიკაციებისა და  „კრიტიკული მეგობრებისინსტიტუტის მიმართ. ის სრულიად
ეთანხმება მოსაზრებას, რომ
წარმატებული სკოლების ერთ-ერთი განსაკუთრებული მახასიათებელი
მასწავლებლები
ა და სკოლის სხვა
თანამშრომლების ეფექტური კომუ­ნიკაციაა
. სკოლის განვითარების ჯგუფთან ერთად მან   თეორიულად დაამუშავა  ურთიერთდაკვირვების  ხუთივე მეთოდი:

1.აღწერითი დაკვირვება; 

2.ფოკუსირებული დაკვირვება;

3.გუნდური მუშაობა; 

4.ჩართული დაკვირვება (დამკვირვებელი მოსწავლის როლში);

5.თვითდაკვირვება.

ვრცლად: 


კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

ბოლო სიახლეები

ვიდეობლოგი

ბიბლიოთეკა

ჟურნალი „მასწავლებელი“

შრიფტის ზომა
კონტრასტი