ხუთშაბათი, აგვისტო 15, 2024
15 აგვისტო, ხუთშაბათი, 2024

საინტერესო პროექტი უცხო ენაში

პროექტზე დაფუძნებული სწავლება  მნიშვნელოვან როლს თამაშობს ენის სწავლებაში. განსაკუთრებით აღსანიშნავია:

აქტიური ჩართულობამოსწავლეები აქტიურად არიან ჩართულნი პროექტის პროცესში, რაც ზრდის მათ მოტივაციას და ინტერესს ენის სწავლის მიმართ.

პრაქტიკული გამოყენება პროექტების მეშვეობით მოსწავლეები რეალურ ცხოვრებაში განიხილავენ და იყენებენ ახალ სიტყვებს, ფრაზებს და გრამატიკულ სტრუქტურებს, რაც ხელს უწყობს ენის პრაქტიკულ და კონტექსტში გამოყენებას.

თანამშრომლობა  პროექტების შესრულება ჯგუფურ მუშაობას მოითხოვს, რაც ეხმარება მოსწავლეებს გაუმჯობესონ კომუნიკაციის უნარები და ისწავლონ ენის გამოყენება სხვადასხვა სიტუაციაში.

მრავალფეროვანი აქტივობები პროექტები მოიცავს სხვადასხვა ტიპის აქტივობებს, როგორიცაა კვლევა, წერა, პრეზენტაციები, დისკუსიები, რაც ეხმარება მოსწავლეებს ენობრივი კომპეტენციის სრულყოფაში.

შემოქმედებითი აზროვნება პროექტებზე მუშაობისას მოსწავლეები იყენებენ კრეატიულობას და ინოვაციურ აზროვნებას, რაც ეხმარება მათ ენის დაუფლებაში.

სამუშაოს დამოუკიდებლად მართვა პროექტები მოსწავლეებს აძლევს შესაძლებლობას მართონ დრო და რესურსები, რაც ეხმარება მათ პიროვნული და აკადემიური უნარების განვითარებაში.

კულტურული გაცნობიერება მრავალფეროვანი პროექტები, რომლებიც მოიცავს სხვადასხვა კულტურის და თემების განხილვას, ეხმარება მოსწავლეებს გაიფართოვონ საკუთარი ჰორიზონტები და გაიუმჯობესონ ენის სწავლა კულტურული კონტექსტის გათვალისწინებით.

პროექტებზე დაფუძნებული სწავლება ენის სწავლებაში ეფექტური და მრავალფეროვანი მეთოდია, რომელიც ეხმარება მოსწავლეებს არა მხოლოდ ენის სწავლაში, არამედ პიროვნულ და სოციალურ უნარების განვითარებაშიც.

მინდა გაგიზიაროთ პროექტი, რომელიც მეშვიდე კლასში განვახორციელე ინგლისურ ენაში.

პროექტის მიზანიმოსწავლეებმა  მოიძიონ ინფორმაცია ცნობილი ადამიანების  შესახებ, რომლებსაც დიდი როლი როლი მიუძღვით მეცნიერების, ხელოვნების, კულტურის განვითარებაში, გაეცნონ თუ როგორ აისახა მათი მიღწევები ლიტერატურაში, გააკეთებენ ანალიზს და დასკვნებს, მოამზადებენ პრეზენტაციებს და პოსტერებს, რათა გააცნონ სკოლის საზოგადოებას.

პროექტის აღწერა: პროექტი განკუთვნილია უცხო ენის გაკვეთილებისთვის და მოიცავს შემდეგ აქტივობებს:

  1. ინფორმაციის მოძიებამოსწავლეები ირჩევენ ცნობილ მეცნიერებს (მაგ. ალბერტ აინშტაინი, მარი კიური, ისააკ ნიუტონი და სხვ.). ეძებენ ინფორმაცია მათ ცხოვრებასა და მიღწევებზე.
  2. ლიტერატურული ანალიზიმოძიებული ინფორმაცია მეცნიერების შესახებ, ლიტერატურაში ასახვის მაგალითების მოძიება. იმ ლიტერატურული  ანალიზი, რომლებშიც მეცნიერების მიღწევები ასახულია.
  3. ანალიზი და დასკვნები  – მეცნიერების მიღწევების და ლიტერატურაში ასახვის შედარება. საკუთარი აზრებისა და დასკვნების ფორმირება.
  4. პრეზენტაციამოსწავლეები ამზადებენ პრეზენტაციებს თავიანთი აღმოჩენების და დასკვნების შესახებ. გამოიყენებენ გრაფიკულ მასალებს, პოსტერებს და სხვა ვიზუალურ ელემენტებს პრეზენტაციის გასაძლიერებლად.
  5. პოსტერების შექმნამოსწავლეები ამზადებენ პოსტერებს მეცნიერების მიღწევების, მათი ცხოვრების მნიშვნელოვანი მომენტების და ლიტერატურულ ასახვის შესახებ. პოსტერები იყენებენ ვიზუალურ და ტექსტურ ელემენტებს ინფორმაციის გასაზიარებლად.
  6. სკოლის საზოგადოებისთვის მასალის  წარდგენამოსწავლეები წარადგენენ თავიანთ პრეზენტაციებს და ოპოსტერებს სკოლის საზოგადოებისთვის. მოაწყობენ გამოფენას, სადაც ოპოსტერები გამოფენილ იქნება და დამსწრეებს მიაწვდიან დამატებით ინფორმაციას.

შეფასების რუბრიკა

შეფასების დონე 1-2 3-4 5-6 7-8 9-10
ინფორმაციის მოძიება არ აქვს მოძიებული ინფორმაცია ცნობილი გენოისების შესახებ მოძიებული აქვს ერთი ან ორი ძირითადი ფაქტი მათ შესახებ მოძიებული აქვს რამდენიმე ფაქტი მათი  ცხოვრების და მიღწევების შესახებ მოძიებული აქვს სიღრმისეული ინფორმაცია მათი ცხოვრების, მიღწევების და მათი მნიშვნელობის შესახებ გაანალიზებული აქვს მათი  მიღწევების გავლენა სამეცნიერო და საზოგადოებრივ განვითარებაზე
ლიტერატურული ანალიზი არ აქვს მოძიებული ლიტერატურული მასალა მოძიებული აქვს ერთი ლიტერატურული წყარო, რომელიც მეცნიერის მიღწევებს ასახავს მოძიებული და აღწერილი აქვს რამდენიმე ლიტერატურული წყარო. გაანალიზებული და შედარებული აქვს სხვადასხვა ლიტერატურული წყარო გაანალიზებული აქვს მათი გავლენა მეცნიერების, ხელოვნების, ლიტერატურის მიღწევების აღქმისა და აღიარების შესახებ
ანალიზი და დასკვნები არ აქვს შესრულებული ანალიზი აღწერილი აქვს ერთი ან ორი დასკვნა აღწერილი და განხილული აქვს რამდენიმე დასკვნა გაანალიზებული და სიღრმისეულად განხილული აქვს დასკვნები წარმოებული აქვს ინოვაციური და კრიტიკული დასკვნები, რომლებიც დაკავშირებულია მეცნიერის მიღწევების გავლენასთან
პრეზენტაცია არ აქვს მომზადებული პრეზენტაცია მომზადებული აქვს ძირითადი ფაქტების პრეზენტაცია მომზადებული და წარმოდგენილი აქვს რამდენიმე ასპექტის მიხ მომზადებული პრეზენტაცია მომზადებული, კარგად სტრუქტურირებული და ანალიზზე დაფუძნებული პრეზენტაცია ინოვაციურად და საინტერესოდ წარმოდგენილი, სიღრმისეულ ანალიზზე დაფუძნებული პრეზენტაცია
ოპოსტერების შექმნა არ აქვს შექმნილი პოსტერი შექმნილი აქვს ძირითადი ფაქტების პოსტერი შექმნილი აქვს მრავალფეროვანი ინფორმაცია პოსტერებზე პოსტერი სიღრმისეულად ასახავს მეცნიერის ცხოვრებას და მიღწევებს პოსტერი შემოქმედებითად და საინტერესოდ ასახავს მეცნიერის მიღწევების მნიშვნელობას

მოსწავლეთა ნამუშევრები იხილეთ შემდეგ ბმულზე –

https://docs.google.com/presentation/d/1aaDAZyEiiNY6NkYVXRkPTzzDIVviYP6W/edit?usp=sharing&ouid=115177868799514426762&rtpof=true&sd=true

 

პროექტმა დიდი ინტერესი გამოიწვია მოსწავლეებში. ინფორმაცია ცნობილი ადამიანების  შესახებ აღმოჩნდა ინსპირაციული და საინტერესო. მოსწავლეები აქტიურად ჩაერთვნენ ინფორმაციის მოძიებაში, ანალიზში და პრეზენტაციების მომზადებაში. პოსტერების შექმნამ და სკოლის საზოგადოების  წინაშე წარდგენამ დამატებითი მოტივაცია შესძინა მათ და ხელი შეუწყო შემოქმედებითი უნარების განვითარებას.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

ბოლო სიახლეები

ვიდეობლოგი

ბიბლიოთეკა

ჟურნალი „მასწავლებელი“