შაბათი, თებერვალი 22, 2025
22 თებერვალი, შაბათი, 2025

ჟურნალ “სკოლის მართვის ” ახალი ნომერი

 „სასკოლო კულტურის ცვლილების ერთ-ერთი მთავარი კრიტერიუმი კოლეგებთან ტრადიციული ურთიერთობის კოლეგიურ ურთიერთობად გადაქცევაა. სასკოლო კულტურის ტრადიციული ასპექტები, მათ შორის, პროფესიული ავტონომია და სოციალური იზოლაცია, შეიძლება შეიცვალოს გაზიარებადი ლიდერობის მოდელის დანერგვით, როგორც სისტემური პროფესიული განვითარების ერთ-ერთი კომპონენტისა, რომელიც წაახალისებს პრობლემების გადაჭრისთვის კვლევებზე დაფუძნებული და თანამშრომლობითი სტრატეგიების გამოყენებას, როგორც სამასწავლებლოში, ასევე, საკლასო ოთახში…“ – ვკითხულობთ სახელმძღვანელოში „კოლეგიალობის მხარდაჭერა სკოლაში“, რომლის პირველი ნაწილიც „სკოლის მართვის“ წინა ნომერში წარმოგიდგინეთ.

 

„სკოლის დირექტორის მნიშვნელოვანი როლი, მათ შორის, დელეგირების ფუნქცია, დასახელდა პოლიტიკის მთავარ ასპექტებს შორის, რომელსაც შეუძლია, გააძლიეროს კოლეგიური და თანამშრომლობითი კულტურა სკოლაში…“ – გვეუბნებიან სახელმძღვანელოს ავტორები, გვიზიარებენ თეორიულ და პრაქტიკულ მიგნებებს კოლეგიური კულტურის სარგებელთან დაკავშირებით და ფრთხილად გვაწვდიან ინფორმაციას იმ შესაძლო შეცდომების შესახებაც, რომელიც კოლეგიური კულტურის განვითარებისას შეიძლება დავუშვათ, თუ რისკებს სათანადოდ არ გავთვლით…

 

წინამდებარე ნომერი გთავაზობთ კოლეგიალობის მხარდაჭერის სახელმძღვანელოს მეორე ნაწილს და გიზიარებთ უკიდურესად მნიშვნელოვან ინფორმაციას ერასმუს+ პროექტის – COSERE-ს ფარგლებში ჩატარებული კვლევის შესახებ კოლეგიური კულტურისა და სკოლებში თანამშრომლობის ხარისხის თაობაზე 6 ქვეყანაში.

 

ჩვენ გვჯერა, რომ წარმოდგენილი მიგნებები და მათზე დაფუძნებული რეკომენდაციები დაგეხმარებათ მტკიცებულებებზე დაფუძნებული ინტერვენციების განხორციელებაში. წარმატებებს გისურვებთ ამ უაღრესად მნიშვნელოვან საქმეში და სახელმძღვანელოს/კვლევის ავტორებს კი დიდ მადლობას ვუხდით გაწეული შრომისთვის!

 

რედაქტორი:  ნათია ნაცვლიშვილი

დიზაინერი : ბესიკ დანელია

ტექსტების სტილის რედაქტორი: მაია წიკლაური 

ჟურნალის წაკითხვა და ჩამოწერა შესაძლებელია ბმულიდან:

სკოლის მართვა #4

 

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

ბოლო სიახლეები

ვიდეობლოგი

ბიბლიოთეკა

ჟურნალი „მასწავლებელი“