ორშაბათი, აპრილი 22, 2024
22 აპრილი, ორშაბათი, 2024

დაბეჭდე ცოდნა

საკლასო ოთახი ის ჯადოსნური ადგილია, სადაც მასწავლებლისა და მოსწავლეების ფანტაზიას საზღვარი არ აქვს. მათ შეუძლიათ ცოდნა ფირზე გაამჟღავნონ. დიახ, ასე მარტივად!

დაფაზე სპინერის გარშემო ასო-ბგერებს ვაწყობ. მოსწავლეები ინტერესით აკვირდებიან და მეკითხებიან, რისთვის ვაკეთებ ამას.

წინასწარ დაბეჭდილ ფურცელზე აპარატს თავისი ფირით ვიღებ და ვურიგებ. სწორედ მასზე დაბეჭდავენ გაკვეთილზე ცოდნას.

გაკვეთილის მიზანი:

  • ლექსიკური მარაგის გამდიდრება;
  • ფონოლოგიური უნარ-ჩვევების გამომუშავება;
  • ნიმუშის შესაქმნელად სხვადასხვა მასალისა და ტექნიკის გამოყენება.

დაფასთან მოსწავლეები გამოდიან და ატრიალებენ სპინერზე მოთავსებულ ისარს. რომელი ასო-ბგერაც შეხვდებათ, მასზე ასახელებენ ხუთ სიტყვას. მეტი სიტყვის დასახელებისთვის ერთვება მთელი კლასი, რაც ხელს უწყობს სრულ ჩართულობას. მოსწავლე იღებს თავის კუთვნილ ასო-ბგერას და იკავებს ადგილს.

მას შემდეგ, რაც ასო-ბგერები გადანაწილდება, მოსწავლეებს ეძლევათ შემდეგი დავალება – ფირზე უნდა დახატონ სხვადასხვა ტექნიკის გამოყენებით იმ ასო-ბგერაზე მოფიქრებული სიტყვები, რომლებიც დაასახელეს. შემდეგ უნდა ამოჭრან აპარატი თავისი ფირით და დააკრან ფერად ფურცელზე, რაც ლამაზ ფონს შექმნის.

ნამუშევრის დასრულების შემდეგ, მოსწავლეები წარადგენენ პრეზენტაციას. ისაუბრებენ რომელი ასო-ბგერა შეხვდათ და რა დახატეს. კლასი აფასებს რამდენად სწორად შეასრულა თანაკლასელმა პირობა.

აღნიშნული დავალება მოსწავლეებისთვის ძალიან სახალისო და საინტერესო აღმოჩნდა. განსაკუთრებით გაამახვილეს ყურადღება იმაზე, რომ შესაძლებელია მარტივად, ფურცლისა და ფერადი ფანქრების საშუალებით დაბეჭდონ ის, რაც მათ სურს. მათ შორის ცოდნაც კი.

თქვენ რას დაბეჭდავდით?

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

ბოლო სიახლეები

ვიდეობლოგი

ბიბლიოთეკა

ჟურნალი „მასწავლებელი“

შრიფტის ზომა
კონტრასტი