11 წლის ჟურნალ “მასწავლებელის” კიდევ ერთი ახალი ნომერი

ჟურნალი „მასწავლებელი“ 11  წლის გახდა. გულწრფელი მადლობა თითოეულ ადამიანს, ვინც შექმნა, ვინც შრომოდა და  შრომობს ამ რესურსებისთვის, ვინც ხელს გვიწყობს შრომაში

მეტის წაკითხვა

 იდეები სამოდელო გაკვეთილისთვის

არა ერთხელ დამიწერია სამოდელო გაკვეთილის შესახებ. დღეს კვლავ ამ თემას ვეხები. მარტო სამოდელო გაკვეთილზე არ ვისაუბრებ, საუბარი მექნება ზოგადად გაკვეთილის

მეტის წაკითხვა

თვალსაჩინოებად დაშლილი რესურსები, აუტიზმის მქონე მოსწავლისთვის

თვალსაჩინოება ყველაფერს ამარტივებს. ნებისმიერი, მით უფრო დაწყებითი საფეხურის მოსწავლე ყველაფერს გაცილებით უკეთ იგებს, თუ ხელშესახები, ადვილადაღსაქმელი, სწორად შერჩეული ილუსტრაცია და

მეტის წაკითხვა

იყავი ბედნიერი…

სკოლის დასრულების შემდეგ მოზარდები უმნიშვნელოვანესი გადაწყვეტილების წინაშე დგებიან – რა უნდა აკეთონ მომავალში? რისი გაკეთება აინტერესებთ?რა მიანიჭებთ მათ ბედნიერებას? რას

მეტის წაკითხვა

სითბური გაფართოება. წყლის ანომალია.

ჩვენ უკვე გავეცანით ატომის აღნაგობას და გავარკვიეთ, რომ მას დისკრეტული აგებულება აქვს. ვიცით, რომ ატომები დადებითად დამუხტული ბირთვისგან და მის

მეტის წაკითხვა

გილოცავთ აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაულს!

ჟურნალი “მასწავლებელი”,  ინტერნეტგაზეთი “mastsavlebeli.ge”, სამეცნიერო რეფერირებადი ჟურნალი “განათლების მეცნიერება” , jes.org.ge,  გილოცავთ აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაულს! მშვიდობას, ჯანმრთელობას, წარმატებას,  საინტერესო და 

მეტის წაკითხვა

შედევრების ჯაჭვური რეაქცია

ხალხურ სამიჯნურო პოეზიაში ერთი ტრადიცია არსებობდა, შეყვარებული დაწვრილებით, ნაკვთ-ნაკვთად აღწერდა თავის მიჯნურს. ამ ლექსებში არსად იყო სიტყვა „მიყვარხარ“ ანდა ფრაზა

მეტის წაკითხვა

როგორ უნდა გავაუმჯობესოთ საშინაო დავალების ეფექტიანობა?

მინდა გაგიზიაროთ ჩემი პრაქტიკული კვლევა, რომელიც საკვლევ ჯგუფთან ერთად თბილისის ერთ-ერთ საჯარო სკოლაში სამაგისტრო დაცვისთვის განვახორციელე. კვლევა ჩატარდა ორ მეათე

მეტის წაკითხვა

როგორ გავუმკლავდეთ დისპრაქსიას, ანუ განვითარების კოორდინაციულ დარღვევას

დისპრაქსიას (განვითარების კოორდინაციულ დარღვევას) ცენტრალური ნერვული სისტემის დისფუნქციასთან აკავშირებენ. იგი განიხილება სწავლის სირთულედ, რომელსაც მოტორული დეფიციტი განაპირობებს. დისპრაქსია კომპლექსურ სირთულედ

მეტის წაკითხვა

„როგორ  დავიცვათ ბავშვი სკოლაში დევნისაგან“

ნორვეგიელი ფსიქოლოგი,  ქრისტინე აუდმაიერი, წიგნში: „როგორ  დავიცვათ ბავშვი სკოლაში დევნისაგან,   ავტორი საკუთარ გამოცდილებაზე უყვება მკითხველებს. მაშ ასე, ქრისტინე აუდმაიერი წერს,

მეტის წაკითხვა