ოჯახი ახალ ბავშვს ელოდება

როგორ გავუადვილოთ მცირეწლოვანს უფროსი შვილის როლი. ახალი ბავშვი ოჯახში სასიხარულო მოვლენაა, თუმცა თუ შვილი უკვე გყავთ, შესაძლოა შფოთვამ შეგიპყროთ, რადგან

მეტის წაკითხვა

გზები, რომელთაც ჩვენ ვირჩევთ

  ბოლო წლებია, იმდენჯერ ვიყავი მანქანაზე ამხედრებული და თვითმფრინავის მუცელში გამოკეტილი, თავი უკვე ლაო-ძის წიგნის სათაური მგონია. ხან ისე ვიღლები,

მეტის წაკითხვა

რისი მედიუმია პოეტი, ანუ რატი ამაღლობელის „სეკვენცია“

„ის (პოეტი), როგორც ფორმა, არის საშუალება, რომლის მეშვეობითაც ლაპარაკობს ღმერთი ან ეშმაკი.…პოეტის ხილული ფორმა არის ისეთივე ნიშანი, როგორც ბგერა, ნოტი…

მეტის წაკითხვა

როგორ უნდა და როგორ არ უნდა გავაუმჯობესოთ სკოლები

„სასკოლო რეფორმა ნელი და რთული პროცესია. მისი დაჩქარება პროცესის დაღუპვას ნიშნავს“. პასი სალბერგი, ფინელი ავტორი, განმანათლებელი და მკვლევარი   სტატიაში

მეტის წაკითხვა

ანტისისტემური რომანი

საქართველოში ყველაზე პოპულარული და პრესტიჟული ლიტერატურული პრემიის ნომინანტთა სია უკვე ცნობილია. ნომინანტთა შორის კიდევ ერთხელ აღმოჩნდა ახალგაზრდა ქართველი მწერალი და

მეტის წაკითხვა

ფანტაზია ჯულიეტასთვის   (III ნაწილი)

ჭეშმარიტი ხელოვანისთვის უცხოა ამპარტავნება. მას კარგად ესმის, რაოდენ ამოუწურავია ხელოვნება და რა შორსაა მიზანი. ლ. ვ. ბეთჰოვენი   სიყრუე აბსოლუტური

მეტის წაკითხვა

განცხადება არ „გაკეთდა“! – რატომ არ უნდა ვიმეტყველოთ არასწორი ანალიზური ფორმებით?!

  ბოლო დროს მასმედიაში, საქმიან, სამართლისა თუ სხვა ტიპის  ენაში  ხშირად ვაწყდებით ნორმების დარღვევის შემდეგგვარ შემთხვევებს: „ახალი ამბები კეთდება აქ“,

მეტის წაკითხვა

     ჭირი იქა, ლხინი აქა…

წარმოუდგენელია, ვინმეს ზღაპარი სხვა ჟანრში აერიოს, თუნდაც იმიტომ რომ ზღაპრები ერთნაირად, სტანდარტული ფრაზებით იწყება და ზღაპრები ერთნაირად, სტანდარტული ფრაზებით მთავრდება.

მეტის წაკითხვა

პატარა ბიჭი დიდ გზაზე – ჰერმან ჰესეს “დემიანი”

რომანის მთავარი გმირი ყმაწვილი დემიანია, ერთგვარი მისტიკური და სიმბოლური სახე, რომელიც თავისთავში თანაბრად მოიცავს ანგელოზურსაც და დემონურსაც. ის ემილ ზინკლერს

მეტის წაკითხვა

ფიქრები ქართულ საბავშვო ლექსზე – წერილი მეორე

როგორც წინა წერილში აღვნიშნე, ჩემი მიზანმიმართულებაა, ჟურნალ მასწავლებელში შეიქმნას სივრცე საბავშვო ლიტერატურაზე სასაუბროდ, განსასჯელად, თუ საჭიროა, საკრიტიკოდაც, რადგან სხვაგან ძალზე

მეტის წაკითხვა