ბედნიერი მშობლობის საიდუმლო (მეორე ნაწილი)

განვაგრძოთ სტივ ბიდალფის წიგნის – „ბედნიერი მშობლობის საიდუმლოს“ კითხვა და გავეცნოთ ნაწყვეტს, რომელსაც ჰქვია „როგორ ვესაუბრებით ბავშვებს“.   მეცნიერებმა გაარკვიეს,

მეტის წაკითხვა

როგორ ვასწავლოთ წერა მხატვრული ტექსტის სტილზე (თეორიული რეკომენდაციები)

სწავლების საშუალო საფეხურზე მხატვრული ტექსტის ანალიზის, სინთეზისა და შეფასების უნარების განვითარება ლიტერატურის მასწავლებლის უმთავრესი გამოწვევაა. მოსწავლეებს ყველაზე მეტად უჭირთ ტექსტების

მეტის წაკითხვა

კომუნიკაცია მასწავლებელსა და მოსწავლეებს  შორის კლასის საათზე

სასწავლო პროცესისა და კლასის საათის უკეთესად წარმართვას მასწავლებელი  კომუნიკაციის საშუალებით ახერხებს. კლასის საათის წარმართვის დროს ვიყენებ როგორც ვერბალურ, ასევე არავერბალურ

მეტის წაკითხვა