როგორ ვასწავლოთ ბავშვებს თანაგრძნობა საკლასო ოთახში

გამუდმებით იმაზე ზრუნვისას, მოსწავლეები გამოცდებისთვის მოამზადონ და რაც შეიძლება მეტი ცოდნა გადასცენ, მასწავლებლებს ხშირად ავიწყდებათ ძალიან მნიშვნელოვანი რამ: ღირებულებებზე საუბარი.

მეტის წაკითხვა

   ეთიკა თუ ესთეტიკა? ფორმა თუ შინაარსი?

ხელოვნების ნაწარმოებთა განხილვისას დღემდე აქტუალურია საკითხი ფორმისა და შინაარსის ურთიერთდამოკიდებულების შესახებ. შედევრის შემთხვევაში ეს კითხვა თითქოს მნიშვნელობას კარგავს, რადგან ორივე

მეტის წაკითხვა

ვინ არიან „მიჯნურობის მორწმუნენი“

ვინ არიან  „მიჯნურობის მორწმუნენი“ანუ საიდუმლო ორგანიზაცია Fedeli d’Amore   „იგია საქმე საზეო, მომცემი აღმაფრენათა“ შოთა შეგვეძლო თხრობა ასე დაგვეწყო: ეს

მეტის წაკითხვა