სისტემატიზაციის  პრინციპების  გამოყენება  გაკვეთილზე 

გაკვეთილი მოსწავლეთა განვითარების გზაზე გადადგმული მნიშვნელოვანი ნაბიჯია, რომლის მიზანია სპეციფიკური, გაზომვადი შედეგის მიღება – ისეთი უნარ-ჩვევისა და ცოდნის გაზომვა, რომელიც

მეტის წაკითხვა

დიალოგი, სიცილი და თამაში – ძაფი და ჩხირები განათლების პროცესის მოსაქსოვად, ანუ გაკვეთილები ბახტინისგან

„სემესტრის ბოლოს ვნახოთ, ვინ გაიცინებს!“                                                                                                ქართველი მასწავლებელი   შესავალი პროფესიული ლიტერატურა, ჟურნალები და ინტერნეტი სავსეა ისეთი რესურსით, რომელიც მასწავლებელს

მეტის წაკითხვა

 მოსწავლის არჩევანი- გონებრივი იერიშის ნიუანსები

ყოველი მოსწავლე გამორჩეულია ინდივიდუალური თვისებებით, რომლებიც მის არჩევანს განაპირობებს _ იმუშაოს ინდივიდუალურად თუ ჯგუფთან ერთად გაართვას თავი მასწავლებლის მიერ მოცემულ

მეტის წაკითხვა

შეფასების რუბრიკის შექმნის ძირითადი პრინციპები

შეფასების რუბრიკის სწორად შედგენა და მისი მართებული გამოყენება ბევრი მასწავლებლისთვის პრობლემას წარმოადგენს. ხშირად მასწავლებელი რუბრიკას მხოლოდ ნიშნის დასაწერად იყენებს და

მეტის წაკითხვა