მდუმარე ექსპერიმენტი- აცნობიერებენ თუ არა ჩვენი მოსწავლეები გაკვეთილის მნიშვნელობას?

აცნობიერებენ თუ არა ჩვენი მოსწავლეები გაკვეთილის მნიშვნელობას?   45-წუთიანი დროის მონაკვეთი ჩვენთვის გეგმის შესასრულებელი, ცოდნის, სასარგებლო, საინტერესო, საჭირო, მნიშვნელოვანი ცნობის

მეტის წაკითხვა

ცნებათა ფორმირების ზოგიერთი ასპექტი გაკვეთილზე

ისტორიის გაკვეთილზე ცნებების ფორმირება და ათვისება აქტუალური საკითხია. საკუთარ პედაგოგიურ პრაქტიკაზე დაკვირვება მაჩვენებს, რომ სწავლის როგორც დაწყებით, ისე საბაზო და

მეტის წაკითხვა

რისთვის სჭირდებათ ბავშვებს ზღაპრები

იამ რა უთხრა ვარდსა, ვარდმა რა უთხრა იასა, ანუ რისთვის სჭირდებათ ბავშვებს ზღაპრები ჩემი ცხოვრების ოცდათხუთმეტი წლის თავზე, თამამად შემიძლია

მეტის წაკითხვა