ენა, მეტყველება და კომუნიკაცია – დარღვევათა ტიპები და მუშაობის სტრატეგიები (ნაწილი პირველი)

შვეიცარიელი ენათმეცნიერის, ფერდინანდ დე სოსიურის თანახმად, ენა ,,იდეათა გამომხატველი ნიშნების სისტემაა”, „მეტყველების სოციალური მომენტია და შედგება წესებისა და სტრუქტურების კოდექსისგან,

მეტის წაკითხვა

ადამიანები შემოდგომიდან. I ნაწილი

შეიძლება ყოფნა ჯობდეს ასეც – ცხოვრობდე სადმე, ასე სექტემბრის მიწურულს, შენ და რამდენიმე თაგვი – ზოგი სარდაფში და ზოგი სხვენში.

მეტის წაკითხვა

მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების  ასპექტები. II ნაწილი

მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების ხელშეწყობისთვის მნიშვნელოვანია შეფასების კომპონენტის დახვეწა. ამ მიმართულებით, თანამედროვე მიდგომით, ინტენსიურად გამოიყენება შეფასების რუბრიკები, როგორც განმსაზღვრელი, ისე განმავითარებელი

მეტის წაკითხვა