ხუთშაბათი, აპრილი 25, 2024
25 აპრილი, ხუთშაბათი, 2024

ათენისა და აქემენთა ირანის სახელმწიფო მმართველობები

სწავლების
თანამედროვე
მეთოდები საშუალებას იძლევა, ისტორიის გაკვეთილზე გამოვიყენოთ სხვადასხვაგვარი
აქტივობა, რათა გავზარდოთ მოსწავლეთა ინტერესი შესასწავლი საკითხის მიმართ და
სხვადასხვა კუთხით დავანახვოთ მათ ესა თუ ის
ისტორიული მოვლენა, რაც, საბოლოო ჯამში, წარსულის
წვდომის ერთ-ერთი საუკეთესო გზაა.

გთავაზობთ
ამგვარი აქტივობის მაგალითს, რომლის მიზანია პრობლემურ
შეკითხვებზე პასუხის გაცემა და ნარატივის გარდაქმნა
სქემად.

თავდაპირველად
მოსწავლეებს უნდა გავაცნოთ რომელიმე ტექსტი (მაგ., ათენის სახელმწიფო მმართველობა)
და ამ ტექსტს დართული სქემა, მერე კი შევთავაზოთ, მეორე ტექსტზე დაყრდნობით
შესაბამისი სქემა
თვითონვე შექმნან.

აუცილებელი არ
არის, მოსწავლის მიერ შექმნილი სქემა ზუსტად ისეთი იყოს, როგორიც მოცემულია ჩვენ
მიერ წარმოდგენილ აქტივობაში
. მთავარია, მასში ლოგიკურად იყოს ასახული ნარატივი.

თუ
მოსწავლეებმა უკვე იციან ერთი სახის ინფორმაციის გარდაქმნა სხვა სახის
ინფორმაციად, უკეთესი იქნება, ორივე ტექსტი გავაცნოთ, ხოლო სქემების შექმნა მათ
დავავალოთ.

ამის შემდეგ მოსწავლეებმა
პასუხი უნდა გასცენ დასმულ შეკითხვებს და შეასრულონ მოცემული დავალებები.

ვრცლად

 

 

 

 

 

 

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

ბოლო სიახლეები

ვიდეობლოგი

ბიბლიოთეკა

ჟურნალი „მასწავლებელი“

შრიფტის ზომა
კონტრასტი