შაბათი, აპრილი 20, 2024
20 აპრილი, შაბათი, 2024

უკუკავშირის მეთოდები(პირველი ნაწილი)

უკუკავშირის მეთოდები ორი კრიტერიუმით ირჩევა: უნდა იძლეოდეს პროცესის დიალოგურ რეჟიმში წარმართვის საშუალებას – მაშასადამე, საკვანძო ელემენტია საკითხის/პრობლემის ერთობლივი განხილვა – და იყოს შეძლებისამებრ სწრაფად გამოყენებადი და ადვილად სამართავი.

უკუკავშირის მეთოდის შერჩევისას მასწავლებელმა უნდა გაითვალისწინოს, სასწავლო პროცესის რომელ ეტაპზე – დასაწყისში, შუაში თუ დასასრულს – სურს მისი გამოყენება.

ქვემოთ გაგაცნობთ ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის სხვადასხვა საფეხურზე აპრობირებულ უკუკავშირის მეთოდებს, რომელთაც მასწავლებელი იყენებს სასწავლო პროცესის/თემის საწყის ეტაპზე (Bastian J., Combe A., Langer R., (2007) Feedback-Methoden, Weinheim und Basel: Beltz). უკუკავშირის უამრავი მეთოდიდან შევარჩიეთ ისინი, რომლებიც ტექნიკურად განსაკუთრებით ადვილი განსახორციელებელია, მოსწავლეებისთვის სახალისო და ადვილად გასაგები და, ამასთანავე, ინფორმაციული.

 ვრცლად

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

ბოლო სიახლეები

ვიდეობლოგი

ბიბლიოთეკა

ჟურნალი „მასწავლებელი“

შრიფტის ზომა
კონტრასტი