ბარიერები შეფასების სისტემის რეფორმაში

რატომ არ ხდება ადვილად რეფორმა შეფასებაში, კერძოდ, ნიშნების წერაში, და რა უშლის ხელს პოზიტიურ ცვლილებებს ამ მიმართულებით? ბარიერი 1: მიღებულია,

მეტის წაკითხვა

 ჩემი ალუდა ქეთელაური

„და მომაგოს მე უფალმან სიმართლისა ჩემისაებრ“ _ ივედრებოდა მეფსალმუნე დავითი. ადამიანი თავისი სიმართლით შეჰყურებს სამყაროს, ოღონდაც მისი ამგვარი მზერის განმაპირობებელი

მეტის წაკითხვა

მათემატიკის  გაკვეთილი – უსასრულო კვადრატული ფესვები

ყველა  მასწავლებლის მოვალეობაა ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით საგნის  მიზნების და ამოცანების შესრულება. სწავლების მიზნები მრავალფეროვანია და ცხადია, ყველა მათგანის მიღწევა

მეტის წაკითხვა